ИНСПЕКЦИЈА У АРГУС ТУРСУ

05.08.2018. Штампај


Извор: данас.рс

Министарство трговине и туризма упутило је инспекцију у туристичку агенцију Аргус турс да би утврдила чињенице у вези са жалбом групе путника који су били незадовољни условима у хотелу у Алањи, у Турској, речено је Данасу у Министарству трговине и туризма.

Туристи су били незадовољни хигијеном и понудом хране у хотелу „Анђеоска плажа“ у овом популарном турском летовалишту и поднели су жалбе против ове туристичке агенције.

– Док се не заврши инспекцијски надзор не можемо да излазимо са чињеницама о овом случају – истакли су из Министарства трговине туризма. Додају да је поступајући инспектор отишао у Аргус и надаље врши инспекцијски надзор.

– Постоје пријаве путника, али све зависи од утврђених чињеница инспектора на терену. Негде се може доказивати и инспектор може недвосмислено закључити да ли је у праву путник или туристичка агенција, али постоје и ситуације где је то теже закључити. Када су у питању овакви проблеми око комфора то је релативно тешко доказиво, па стога, док се не заврши инспекцијски надзор, не можемо да имамо утврђене чињенице – кажу у Министарству туризма.

Из Аргуса су за Данас навели да су грађани уплатили најјефтинији аранжман у хотелу са три звездице, и да цена одговара услузи.

Гости хотела „Анђеоска плажа“ чекају одговор инспекције и наводе да ће поднети тужбу против Аргус турса ако инспекција утврди да је све регуларно у пословању туристичке агенције.